2016. július 18., hétfő

Előszó



Üdvözlök minden kedves olvasót, ide tévedőt a blogon!
Nos, hol is kezdjem? Nem szeretném az időtöket lopni csupán csak néhány mondatban összefoglalnám, miért is jött létre ez a blog.
Ami az első és legfontosabb, mellesleg már fel is tüntettem, hogy a TÖRTÉNET SAJÁT KÉPZELETEM SZÜLEMÉNYE, azaz semmi valóság alapja nincs. Tehát, ha valamit olyasmit találsz,a mi számodra sértő, esetleg eltér a valóságtól, gondolj ezekre.
Második, a történet menete. Nagyon rég volt már, hogy aktív blogot vezettem, körülbelül 2 éve semmi időm sem volt rá. Akkor most miért is kezdtem hozzá? Az idén megpróbálkoztam az iskolaújsággal, ezért valamilyen formában szinten kell tartanom írói képességem (haha), és mivel az érettségi is közeleg, nem árt, ha gyakorolok picit.
Ami a megjelenést illeti, úgy tervezem, minden pénteken felteszek egy új részt, amint beindul a blog, és kapok visszajelzéseket, mert ha nincs érdeklődő, valószínűleg nem fogom vezetni.
És végül magáról a sztoriról. Talán mindenkit lázba hozott picit az idei Európa Bajnokság, így (tudom, már kezd csendesedni, és már vége is van) remélem ennek jegyében felkelti néhány érdeklődő figyelmét. Bár belegondolva nem túl sok köze lesz hozzá, inkább a Spanyol Bajnoksághoz. Mégis mi várható akkor? Csak is a fantáziámon múlik, de biztosan lesznek benne boldog pillanatok, bonyodalmak, parázs viták, elkerülhetetlenül kínos pillantok és a többi és a többi.
Nagyjából ennyit szerettem volna elmondani bevezetőként, remélem eleget tesz kéréseiteknek, és szívesen fogjátok olvasni kis szösszeneteimet.
Mindenkinek jó szórakozást kívánok!
Üdvözlettel,
Magic Hill
Ui.: Várom a visszajelzéseket! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia kedves Magic! :)
    Az egyik blogos csoportban láttam meg a hirdetésed a blogról, Griezmann-nal rögvest felkeltetted az érdeklődésem (a favoritom volt az EB-n), és már klikkeltem is hogy felmérjem a blogot. Ééés kellemesen csalódtam. Nem egy egyszerű fanfictionnel találtam szembe magam.
    A prológus nagyon tetszett és kíváncsivá tett, mi sülhet ki egy sztoriból, ami egy felkapott focistáról és egy sztriptizes lányról szól. Az eddigiek alapján is egyedinek tudom mondani a történetet, és felettébb várom a folytatást!
    A későbbiekben, ha érdekel a dolog, meg is ejthetnénk egy cserét (bár nem vagyok nagy cserélgetős típus és az én blogom más stílusú is).
    Várom az első rész megjelenését!
    Üdvözlettel: Kitty ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kitty!
      Örülök, hogy felkeltette az érdeklődésedet. Igyekszem nem sablon sztorit írni, bár biztosan lesznek benne hasonló elemek (ez alap, hisz' híres focista blablabla :D).
      Ami a törénetet illeti hmmm.. Nos, egy elég kemény év áll előtte, ami az iskolát illeti, de megpróbálom a maximumot kihozni belőle.
      Egy cserében pedig szívesen benne lennék. :)
      Ölel,
      Magic

      Törlés